Co nedělat po cvičení

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


Chodíte do posilovny a nepřichází výsledky, které očekáváte? Možná to je tím, že děláte něco špatně mimo posilovnu.

Buďte offline, odpočiňte si

Žijeme v moderní době a jsme obklopováni moderními technologiemi, což na druhou stranu znamená, že jsme si navykli být stále na příjmu. To ale neprospívá naší regeneraci. Proto je dobré si jasně nastavit hranici, kdy věnujeme čas práci, a kdy soukromí. Díky odpočinku se totiž Vaše výsledky cvičení zvýší.

Odměna za cvičení

Znáte to, jdete do posilovny nebo na skupinovou lekci a díky pocitu z dobře odvedené práce se máte chuť odměnit. Ať už je odměnou nějaký pamlsek nebo dobré jídlo v restauraci, může to snižovat účinky cvičení - zejména pokud je Vaším cílem shodit kila. Je lepší jíst dobře a vyváženě během celého dne a před cvičením nejíst zhruba 2 hodiny. Po cvičení je lepší dát si něco lehčího jako je obložený talíř, zapečenou zeleninu nebo polévku. Když si dáte výživnou porci, zničíte, co jste vycvičili. Zároveň není dobré nejíst vůbec a zapomínat na příjem bílkovin, sacharidů a tuků.


Nepřehánějte to

Když budete více makat a myslet si, že díky tomu více spálíte, můžete sami sebe zklamat. Doporučujeme řídit se zásadou, že všeho moc škodí. Sportovat 3x – 4x týdně je maximum. Podle vlastních pocitů určíte, jestli Vám cvičení přináší potěšení a cítíte se po něm dobře. Hlavně dbejte na to, ať Vám určité cvičení neubližuje. Pokud to tak je, raději zvolte jinou aktivitu.

Nekuřte

Kouření obecně je pro tělo špatné a cigareta po tréninku to ještě zhoršuje. Ovlivňuje totiž syntézu proteinu a uvolňování glukózy do krevního oběhu. Snížení syntézy proteinu se podepisuje na obnově svalů.

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Výhody cvičení TRX

Výhody cvičení TRX

Hledáte nový typ cvičení k zpestření tréninku? Vyzkoušejte TRX, kterým posílíte celé tělo a zároveň...

Celý článekarrow
Jednoduché a účinné cviky na posilování rukou

Jednoduché a účinné cviky na posilování rukou

Kazí vám povislé svaly na pažích náladu a na léto se radši vůbec netěšíte? Nezoufejte, máme pro vás...

Celý článekarrow
Nejčastější chyby při posilování a jak se jim vyhnout

Nejčastější chyby při posilování a jak se jim vyhnout

Ověřte si, zda cvičíte opravdu správně a efektivně!

Celý článekarrow
TOPlist