Co nedělat po cvičení

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


Chodíte do posilovny a nepřichází výsledky, které očekáváte? Možná to je tím, že děláte něco špatně mimo posilovnu.

Buďte offline, odpočiňte si

Žijeme v moderní době a jsme obklopováni moderními technologiemi, což na druhou stranu znamená, že jsme si navykli být stále na příjmu. To ale neprospívá naší regeneraci. Proto je dobré si jasně nastavit hranici, kdy věnujeme čas práci, a kdy soukromí. Díky odpočinku se totiž Vaše výsledky cvičení zvýší.

Odměna za cvičení

Znáte to, jdete do posilovny nebo na skupinovou lekci a díky pocitu z dobře odvedené práce se máte chuť odměnit. Ať už je odměnou nějaký pamlsek nebo dobré jídlo v restauraci, může to snižovat účinky cvičení - zejména pokud je Vaším cílem shodit kila. Je lepší jíst dobře a vyváženě během celého dne a před cvičením nejíst zhruba 2 hodiny. Po cvičení je lepší dát si něco lehčího jako je obložený talíř, zapečenou zeleninu nebo polévku. Když si dáte výživnou porci, zničíte, co jste vycvičili. Zároveň není dobré nejíst vůbec a zapomínat na příjem bílkovin, sacharidů a tuků.


Nepřehánějte to

Když budete více makat a myslet si, že díky tomu více spálíte, můžete sami sebe zklamat. Doporučujeme řídit se zásadou, že všeho moc škodí. Sportovat 3x – 4x týdně je maximum. Podle vlastních pocitů určíte, jestli Vám cvičení přináší potěšení a cítíte se po něm dobře. Hlavně dbejte na to, ať Vám určité cvičení neubližuje. Pokud to tak je, raději zvolte jinou aktivitu.

Nekuřte

Kouření obecně je pro tělo špatné a cigareta po tréninku to ještě zhoršuje. Ovlivňuje totiž syntézu proteinu a uvolňování glukózy do krevního oběhu. Snížení syntézy proteinu se podepisuje na obnově svalů.

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Šest důvodů, proč cvičit pilates

Šest důvodů, proč cvičit pilates

Šest důvodů, proč by (nejen) ženy měly cvičit pilates.

Celý článekarrow
4 chyby při snaze budovat svaly

4 chyby při snaze budovat svaly

Možná i vy děláte tyto čtyři chyby a divíte se, proč se vám nedaří budovat svalovou hmotu.

Celý článekarrow
Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na krásný zadek pr začátečníky, pokročilé i mistry.

Celý článekarrow
TOPlist