8 tipů, jak se hýbat během každodenních činností

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


8 tipů, jak se hýbat během každodenních činností nejen pro ženy.

Dnešní uspěchaná doba na ženy klade velmi mnoho nároků na to, co všechno musí zvládnout. Pokud jste maminka s malými dětmi, jste možná ráda za trochu soukromí v koupelně a za chvilku času na vypití studené kávy. Jak si během tak náročného dne udělat ještě chvilku sama na sebe?

Trénink je neodmyslitelnou součástí efektivního hubnutí, zpevnění těla po porodu a dlouhé době nic nedělání. To je samozřejmě jen příklad motivace, kterou můžete pro cvičení mít. Vyhnout se tréninku kvůli tomu, že nemáte čas v pravidelnou denní dobu, nebo hodinu v kuse, by bylo zbytečné mrhání vaším zdravím i potenciálem. Jednoduše do svého denního programu zařaďte tyto následující cviky:


1) Koupelna

Když jdete na záchod, a nikdo vás neruší, udělejte 15 dřepů s výskokem. Pomůže to vašim lýtkům, stehnům i sedacím svalům. Pokud jste na veřejné toaletě, a nechcete poutat pozornost, zkuste vydržet 30 sekund v dřepu s nohama skrčenýma v pravém úhlu.

2) Čištění zubů

Čištění zubů může být skvělým časem na trénink. Využijte toho, že jako žena dovedete dělat více věcí najednou, a místo toho, abyste se jen dívala do zrcadla, udělejte 20 dřepů a 10 x každou nohu zakopněte dozadu.

3) Vaření kávy

Když si vaříte kávu nebo čaj, máte pár minut na tuto sekvenci cviků: pochod na místě se střídavým zvedáním rukou nad hlavu (1 minuta), 20 zkracovaček s vytáčením trupu doprava (1 minuta) a doleva (1 minuta).

4) Vaření

Pokud vaříte, můžete si pohodlně zacvičit spodek i vršek těla. Například při míchání můžete udělat 50 výponů, čímž procvičíte lýtka. Když budete mít volnější ruce, udělejte 20 kliků tak, že ruce budete mít na desce kuchyňské linky. Vhodným cvikem pro tuto činnost je i zdvíhání nohou do boku. 15 opakování pro každou nohu.

5) Na pracovišti

Vždy, když můžete, choďte po schodech. Pokud pracujete v kanceláři, občas se během telefonátu procházejte. Když dlouho sedíte, dělejte si pravidelné přestávky, během kterých se protáhnete. Udělejte si třeba 20 dřepů a 10 kliků, nakopne vás to a třeba se k vám přidají i kolegové.

6) Sledování televize

Máte svůj oblíbený televizní seriál nebo film? Až začne běžet reklama, nepřepínejte na jiný kanál, ale udělejte si mini trénink. Během každé reklamy si udělejte jedno 20 sekundové prkno, 10 poskoků (jumbing jacks), 10 zkracovaček a 10 dřepů.

7) Otevírání lednice

Když otevíráte ledničku, ujistěte se, že tam jdete pro něco zdravého. Potom udělejte 10 dřepů a 20 výpadů, 10 na každou nohu. A odměňte se snědením onoho zdravého pamlsku.

8) Před ulehnutím do postele

Před odchodem do postele není dobré se příliš zadýchat, až na jednu výjimku. Proto je vhodné věnovat prostor prknu na předloktí, zkuste ho vydržet minutu a nebo vyzkoušejte několik cviků z jógy.

Toto jsou samozřejmě jen ukázky. Vy si můžete vytvořit své vlastní mini tréninky, které vám budou vyhovovat. Základem je využívat tato volná místa, abyste se hýbaly. Pokud budete chtít se cvičením pomoci, neváhejte se zeptat našich trenérů. A nezapomeňte, že první hodina v Delfínu je zdarma!

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Jak budovat svaly po čtyřicítce

Jak budovat svaly po čtyřicítce

Po čtyřicítce je těžké budovat svalovou hmotu. Nabízíme tipy na tréninky pro budování svalové hmoty...

Celý článekarrow
4 efektivní cviky pro ruce s využitím váhy těla

4 efektivní cviky pro ruce s využitím váhy těla

4 efektivní cviky pro ruce s využitím váhy těla.

Celý článekarrow
Cvičení s kettlebell

Cvičení s kettlebell

Dnes se seznámíme s tréninkovým náčiním, které je i u nás známé pod mezinárodním pojmenováním...

Celý článekarrow
TOPlist