Jak zhubnout do plavek

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


Léto se blíží a to znamená, že přichází plavková sezóna. Abyste se nemuseli zbytečně moc zahalovat a mohli se na dovolené pěkně opálit, je nejvyšší čas dělat něco se svými tělesnými proporcemi.

Pro efektivní hubnutí jsou důležité dvě věci, a to úprava jídelníčku a pohyb. Bez toho se dál nepohnete, funguje zde jasná rovnice. Abyste zhubli musí rovnice příjmů a výdajů kalorií vycházet záporně. Minimálně posun dopředu je začít se hýbat více než doposud. Začněte chodit více pěšky, projeďte se na kole nebo si jděte zaplavat. V každém případě si uvědomte, že pro úspěšné hubnutí musí být 2/3 vaší snahy v kuchyni (úprava jídelníčku) a 1/3 je z fitka (pravidelný pohyb).

V jídelníčku se zaměřte na to, abyste jedli pravidelně menší porce z kvalitních potravin s menším podílem sacharidů. Upravte svůj pitný režim, kde vynecháte sladké nápoje jako džusy a ledový čaj. I při hubnutí tělo potřebuje dostatek tekutin (2-3 l), tak to nepodceňujte. Je možné zařadit i potravinové doplňky abyste měli dostatek živin. Důležitý je dostatečný příjem hořčíku a vitamínu D.

Cviky na hubnutí
Vybrali jsme pro vás 4 cviky, které vám pomohou nejlépe formovat vaši postavu.

Dřepy
Klasické dřepy jsou velmi účinné při hubnutí. Navíc je možné postupně si přidávat, jak počet opakování, tak zátěž. Díky dřepům si pěkně vyrýsujete nohy a zadek.

Výpady
Výchozí pozice je stejná jako u dřepů, ale místo toho abyste šli rovnou do dřepu, vykročíte jednou nohou vpřed, dokud nebudete mít stehno přední nohy rovnoběžně se zemí. Tento cvik je podobně jako dřepy skvělá pro trénování zadku a stehen.

Skoky přes švihadlo
Skoky přes švihadlo jsou dynamickým cvikem, který vám pomůže pálit tuky na více partiích. Zároveň si můžete postupně přidávat počet přeskoků a opakování, což zlepší celkové výsledky.

Spor na loktech
Cvik na zpevnění celého těla. Výchozí poloha je podobná jako při kliku, akorát místo o dlaně se opřete o lokty, respektive celé předloktí. Snažte se nevystrkovat zadek, protože snížíte účinnost celého cviku. Ze začátku se snažte vydržet, alespoň 30 sekund a postupně čas zvyšujte.

Pokud chcete pomoci s hubnutím ještě více, neváhejte a přijďte k nám do sportcentra Delfín. První návštěva je zdarma tak proč to nezkusit a posunout se tak blíže k vysněné postavě do plavek.

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Kettlebell a krátký kruhový trénink? S tímto zhubnete i doma

Kettlebell a krátký kruhový trénink? S tímto zhubnete i doma

Kettlebell je užitečná tréninková pomůcka. Vystačí vám i na trénink, který můžete absolvovat doma. A...

Celý článekarrow
Co je Cross trénink?

Co je Cross trénink?

Cross trénink, nebo také CrossFit training, je rychle se rozrůstající tréninkový trend, který v sobě...

Celý článekarrow
Jak podpořit tvorbu testosteronu přirozeně během posilování

Jak podpořit tvorbu testosteronu přirozeně během posilování

Hladina testosteronu po třicítce klesá. Nabízíme tipy na tréninky pro jeho nárůst.

Celý článekarrow
TOPlist