Kettlebell a krátký kruhový trénink? S tímto zhubnete i doma

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


Kettlebell je užitečná tréninková pomůcka. Vystačí vám i na trénink, který můžete absolvovat doma. A pokud chcete zhubnout, je též efektivním pomocníkem. Důkazem je i tento kruhový trénink.

Kettlebell je užitečná tréninková pomůcka. Vystačí vám i na trénink, který můžete absolvovat doma. A pokud chcete zhubnout, je též efektivním pomocníkem. Důkazem je i tento kruhový trénink.

Tento trénink můžete dělat při omezeném prostoru v posilovně, doma, venku i uvnitř. Je časově efektivní a kromě podpoření spalování tuků vám přinese i zlepšení kondice.

Vše, co na jeho absolvování potřebujete, je pár Kettlebell a necelých deset minut vašeho času. Jde o trénink s jednoduchou skladbou - obsahuje pouze pět cviků, které by neměly být cizí žádnému cvičenci.

Cviky jsou vybrány tak, aby zasáhly všechny významné svalové skupiny a zároveň zvýšily tep. Budete tedy zpevňovat svaly, budovat kondici výdrž a spalovat tuky. Trénink je intenzivní a zvýší vám metabolismus na několik hodin po ukončení cvičení.

Postupně procvičíte mrtvé tahy s Kettlebell v obou rukách, přítahy v předklonu s Kettlebell v obou rukách, přemístění s Kettlebell v obou rukách, dřepy s Kettlebell v obou rukou před hrudníkem, tlaky nad hlavu s Kettlebell v obou rukách.

Z každého cviku udělejte šest opakování a navazujte cviky bez přestávky. Když provedete všechny cviky jednou, máte za sebou jeden "kruh". Dokončete pět takových "kruhů" a jste hotovi.

Krátký kruhový trénink s Kettbell

Nemáte doma Kettlebell nebo si nejste jisti se správností Vašeho provedení? Tento trénink můžete zkonzultovat s našimi zkušenými trenéry přímo v našem fitness v Českých Budějovicích. První návštěvu ve Sportcentru Delfín máte navíc zdarma.

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Jóga pro ploché břicho

Jóga pro ploché břicho

Jóga je ideální cvičení na posílení středu těla a vypracování pevného a plochého bříška.

Celý článekarrow
HIIT trénink pro ženy, které chtějí zhubnout efektivně

HIIT trénink pro ženy, které chtějí zhubnout efektivně

Vysoce intenzivní intervalový trénink zlepšuje anaerobní i aerobní kapacitu sportovce, snižuje...

Celý článekarrow
Hubněte chůzí. Jak podpořit spalování tuků jednoduchými kroky?

Hubněte chůzí. Jak podpořit spalování tuků jednoduchými kroky?

Chůzí spalujete v průměru 63 kalorií na jeden kilometr. Jak zvýšit počet kroků během dne? O tom je...

Celý článekarrow
TOPlist