Kettlebell a krátký kruhový trénink? S tímto zhubnete i doma

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


Kettlebell je užitečná tréninková pomůcka. Vystačí vám i na trénink, který můžete absolvovat doma. A pokud chcete zhubnout, je též efektivním pomocníkem. Důkazem je i tento kruhový trénink.

Kettlebell je užitečná tréninková pomůcka. Vystačí vám i na trénink, který můžete absolvovat doma. A pokud chcete zhubnout, je též efektivním pomocníkem. Důkazem je i tento kruhový trénink.

Tento trénink můžete dělat při omezeném prostoru v posilovně, doma, venku i uvnitř. Je časově efektivní a kromě podpoření spalování tuků vám přinese i zlepšení kondice.

Vše, co na jeho absolvování potřebujete, je pár Kettlebell a necelých deset minut vašeho času. Jde o trénink s jednoduchou skladbou - obsahuje pouze pět cviků, které by neměly být cizí žádnému cvičenci.

Cviky jsou vybrány tak, aby zasáhly všechny významné svalové skupiny a zároveň zvýšily tep. Budete tedy zpevňovat svaly, budovat kondici výdrž a spalovat tuky. Trénink je intenzivní a zvýší vám metabolismus na několik hodin po ukončení cvičení.

Postupně procvičíte mrtvé tahy s Kettlebell v obou rukách, přítahy v předklonu s Kettlebell v obou rukách, přemístění s Kettlebell v obou rukách, dřepy s Kettlebell v obou rukou před hrudníkem, tlaky nad hlavu s Kettlebell v obou rukách.

Z každého cviku udělejte šest opakování a navazujte cviky bez přestávky. Když provedete všechny cviky jednou, máte za sebou jeden "kruh". Dokončete pět takových "kruhů" a jste hotovi.

Krátký kruhový trénink s Kettbell

Nemáte doma Kettlebell nebo si nejste jisti se správností Vašeho provedení? Tento trénink můžete zkonzultovat s našimi zkušenými trenéry přímo v našem fitness v Českých Budějovicích. První návštěvu ve Sportcentru Delfín máte navíc zdarma.

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na krásný zadek pr začátečníky, pokročilé i mistry.

Celý článekarrow
4 chyby při snaze budovat svaly

4 chyby při snaze budovat svaly

Přes léto většina cvičenců začíná myslet nad objemovou fází tréninku nebo se už do ní rovnou...

Celý článekarrow
4 cviky na záda, při kterých nepotřebujete žádné náčiní

4 cviky na záda, při kterých nepotřebujete žádné náčiní

Několikahodinové sezení za počítačem je velmi škodlivé (nejen) na záda. Trénink zad je v tomto...

Celý článekarrow
TOPlist