Zbavte se celulitidy posilováním stehen

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


Svaly na stehnech patří mezi největší v našem těle, proto je potřeba jim věnovat pořádnou péči. Výhodou je, že je možné řadu cviků posilovat s váhou vlastního těla. Celulitida je nepříjemná a způsobuje jí narušený metabolismus, hormonální výkyvy, věk, životný styl a geny. Pokud se jí chcete zbavit v článku najdete cviky, které vám s tím mohou pomoci.

Celulitida má mnoho příčin a ovlivnit lze jen některé z nich. Jednou takovou je nadměrné zadržování vody v těle. Řešením pro tento problém je konzumace správných potravin a strečink. Pravidelné protahování aktivuje lymfatické dráhy, což podpoří detoxikaci a redukci vody v těle. To vede k tomu, že je zmírněna i celulitida. Před samotným protahování je výdy potřeba se zahřát. Stačí udělat pár dynamických cviků na jednotlivé partie. Protahování zabere okolo 15 až 20 minut, takže není potřeba se bát, že vám to zabere spoustu času.

Jenom samotný strečink nestačí. Výsledky rychleji přinesou cviky na dolní partie, především stehna a zadek. Platí, že čím více oblastí zapojíte, tím více tělo prokrvíte, čímž spálíte více kalorií a rychleji se zbavíte celulitidy.

Cviky, které pomáhají s celulitidou:
Zvedání pánve je cvik, který pomáhá procvičit zadní stehna. Položte se na záda a upažte do stran. Nohy mějte pokrčené v kolenou a chodila opřete o zem. Zvedněte celou pánev vzhůru a vydržte několik vteřin a zase se položte zpátky. Takto to opakujte 15x po třech sériích.

Druhým velice účinným cvikem jsou dřepy. Patří mezi nejúčinnější cviky na pevné pozadí a vyrýsované nohy. Důležité je, aby se hýždě nedostávali pod úroveň stehen, což snižuje účinnost tohoto cviku. Cvik provádějte tak, že se postavíte s mírně rozkročenýma nohama a předpažíte před sebe. Poté si jakoby sedejte na pomyslný předmět. Během cviku se snažte mít rovná záda a váhu na patách. Pokud chcete zvýšit zátěž můžete přidat výskok. Dřepy dělejte po třech sériích a dvaceti opakování.

Výpady vám pomohou zpevnit stehna. Postavte se vzpřímeně, zpevněte břicho a narovnejte záda. Chodidla dejte mírně od sebe a vykročte jednou nohou vpřed, jako kdybyste chtěli udělat obrovský krok. Dostaňte se do polohy, kde lýtko a koleno svírají pravý úhel a koleno je přesně nad kotníkem. Zadní nohou se dotkněte podložky jen lehce nebo vůbec a země se dotýkejte jenom špičkou boty. V této poleze setrvejte alespoň 10 sekund a pak se vraťte do původní polohy. Toto střídejte pro obě nohy ve dvou sériích po pěti opakováních.

Poslední účinným cvikem jsou výstupy na překážku, které vám pomohou kromě zbavení se celulitidy, spálit také tuky. Cvik provedete tak, že se postavíte k nějakému schodu nebo pevné lavici. Výšku překážky volte tak, že když na ni dáte nohu, svírá kolenní kloub 90°. Chodidla dejte vedle sebe, mějte rovná záda a zpevněte břicho. Jednou nohou vykročte na překážku a vyhoupněte se na ni. Nahoře vyšvihněte nohu do pasu, pak se vraťte do původní polohy a opakujte i s druhou nohou. Pokud cvik budete dělat dostatečně rychle, tak docílíte nejenom posílení svalů a jejich tvarování, ale také spalování tuků.

Pokud to se zbavením se celulitidy myslíte opravdu vážně, tak je potřeba upravit jídelníček a pravidelný pitný režim. S tím vám pomůže naše výživová poradkyně. Cviky si přijďte vyzkoušet k nám do centra, kde máte první návštěvu zdarma.

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na krásný zadek pr začátečníky, pokročilé i mistry.

Celý článekarrow
4 chyby při snaze budovat svaly

4 chyby při snaze budovat svaly

Přes léto většina cvičenců začíná myslet nad objemovou fází tréninku nebo se už do ní rovnou...

Celý článekarrow
4 cviky na záda, při kterých nepotřebujete žádné náčiní

4 cviky na záda, při kterých nepotřebujete žádné náčiní

Několikahodinové sezení za počítačem je velmi škodlivé (nejen) na záda. Trénink zad je v tomto...

Celý článekarrow
TOPlist