Výhody cvičení TRX

Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení
Vyzkoušejte naši novou rezervační aplikaci pro mobilní zařízení

připojte se k zaregistrovaným
a odebírejte novinky
z klubu Delfín


Hledáte nový typ cvičení k zpestření tréninku? Vyzkoušejte TRX, kterým posílíte celé tělo a zároveň si užijete zábavné cvičení!

TRX se cvičí pomocí závěsných lan a posilujete při něm vahou vlastního těla. Jedná se o skvělé cvičení, kterým můžete doplnit svůj klasický trénink nebo třeba vyzkoušet, jestli vás bude bavit, pokud máte problém se k tradičnímu posilování motivovat. TRX má řadu výhod a popularita cvičení rozhodně není žádnou náhodou.

1. Cvičení TRX díky své komplexnosti přináší rychlé výsledky
Cvičení TRX označuje revoluční metodu cvičení, která kombinuje posilování pomocí váhy vlastního těla a gravitace. Cviky jsou speciálně vyvinuty tak, aby došlo k posílení svalů, zlepšení rovnováhy a koordinace. Zároveň cvičení zlepšuje flexibilitu, soustředí se na posílení středu těla, což je pro většinu z nás krizová partie, a zlepšují kloubní stabilitu. Cvičení TRX je proto vhodné k dosáhnutí skoro všech cvičebních cílů, ať už chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu nebo trénovat vytrvalost. Díky tomu, že cvičíte pouze s jedním nástrojem, je přecházení mezi jednotlivými cviky rychlé a plynulé. Můžete si tak pořádně zacvičit, aniž byste tím strávili hodiny času.

2. TRX je ideální na posílení středu těla
Většina lidí si pod pevným středem těla představí pekáč buchet na břiše. Přímý sval břišní mezi svaly středu těla patří, je ale pouze jedním z nich. Celkově se jedná o hluboký stabilizační systém páteře, který je důležitou součástí našeho těla. Umožňuje nám správné držení těla při pohybu, sezení a dalších každodenních činnostech. Cvičení TRX zapojuje všechny svaly tohoto stabilizačního systému - při provádění cviků musíte mít zpevněné hluboké břišní svaly, posilujete svaly zad a svaly pánevního dna.

3. TRX může cvičit každý
Pásy TRX si můžete nastavit podle vlastní kondice a přizpůsobit polohu těla při cvičení vaší kondici. Sami tak regulujete, jak velký odpor těla chcete při cvičení mít. Nastavení pásů je velmi rychlé a můžete je obměňovat pro jednotlivé cviky. TRX je navíc velmi šetrné ke kloubům a cvičení probíhá bez větších otřesů. Je proto vhodné pro trénink při různých kloubních nebo jiných zdravotních potížích. Postupně se rozšiřuje od armády a fitness center i na rehabilitační kliniky, kde se využívá především pro cvičení seniorů a vrcholových sportovců.

4. Cvičit můžete téměř kdekoli
K cvičení TRX potřebujete pouze vhodné místo k zavěšení popruhů. To může být samozřejmě v posilovně, ale není těžké je uchytit ani doma. Pokud rádi chodíte cvičit do venkovních posiloven, můžete si pásy uchytit třeba tam. Cvičební pásy samy o sobě zaberou málo místa a snadno je zabalíte i na dovolenou.

Cvičení TRX si pod vedením zkušeného instruktora můžete vyzkoušet i v našem fitness centru. První hodina v Delfínu je navíc zdarma!

 

Zaujal Vás Článek?

Zajímavé novinky Vám mohou chodit přímo na E - mail

  • Tipy na hubnutí a cvičení
  • Pozvánky na akce
  • Informace a výhodné nabídky

Dlaší články v blogu:

Šest důvodů, proč cvičit pilates

Šest důvodů, proč cvičit pilates

Šest důvodů, proč by (nejen) ženy měly cvičit pilates.

Celý článekarrow
4 chyby při snaze budovat svaly

4 chyby při snaze budovat svaly

Možná i vy děláte tyto čtyři chyby a divíte se, proč se vám nedaří budovat svalovou hmotu.

Celý článekarrow
Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na zadek pro začátečníky i pokročilé

Nejlepší cviky na krásný zadek pr začátečníky, pokročilé i mistry.

Celý článekarrow
TOPlist